fredag 16 oktober 2009

På plats

Ja då var vi på plats i husvagnen. Anders och Jennie kom upp inatt och jag sov så jag kunde inte hälsa dem välkommen. Som tur är, för dem, så hade vi dragit upp deras husvagn. Vi hade lastat lite grejer i deras husvagn då vi hade fullt i bilen. Det var ju jättebra förutom att Anders behöll nyckeln då vi åkte så när vi kom upp hade vi ingen mat och inga kläder. Det gick ju ingen nöd på oss det enda jag grämde mig över var att Mona hade gjort en rostbiff till oss och eftersom jag är en köttfreak som kan småäta hur mycket kött som helst så var det lite jobbigt. Jag tog igen det imorse med att äta nästan halva biten själv.. Tur att jag inte är allergisk mot kött helt enkelt. Har även varit in hos Rolf och köpt torkat renkött..mmm...


Här har ni ett bloggtips: http://www.adolfsstrom.se/ Kanske inte den roligaste bloggen men eftersom vi är häruppe mycket så är det kul att läsa.

Nu ska vi vila en stund sen ska vi äta middag i basturelaxen.

Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Anonym22:56:00

    Hej Anna !
    Önskar att vi var där, men baconfebern har slagigt till, så vi är i stan med feber, ont i kroppen och hosta.
    Hälsa mor och far...och alla andra.
    //Marie och MIcke

    SvaraRadera