måndag 12 oktober 2009

091012

Jaha då var den helgen slut och fick man nå vettigt gjort? Nä!

Ubbe målade trappen i lördags med oljefärg och det luktade i hela huset så att huvudet värkte så eftersom vi var och hälsade på vänner på landet så sov vi över hos Ronjas farmor. Eftersom det var både hockey och fotboll på tv så åkte jag tillbaka till Mona klockan åtta då jag inte är så hemskt sportintresserad och hellre ville se Körslaget. Jag gick och la mig vid halv elva och Ubbe kom en timme senare.

Igår var det palt och byte av sommardäck till vinterdäck. Som ni märker så är det Ubbe som varit den som fått saker gjorda även denna helg. Idag har jag dock tänkt fortsätta våran röjning uppe på övervåningen så att det kan se hyfsat respektabelt ut däruppe också. Fick även en ide till ett projekt igår som jag återkommer med när jag satt det till verket. Måste bara fixa lite grejer först. Kul!

Nu ska jag gå och ta på Ronja lite kläder så att vi kan börja dagen. En alvedon först tror jag..till mig alltså.

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar