torsdag 22 oktober 2009

091022

Jag har fortfarande inte nåt internet och jag känner mig som en tjuv som surfar såhär men jaja..

Jag har just bjudit snickarna på fika, jag fuskbakade lite bröd och skar upp lite leverpastej och grönsaker..mums.

Ronja sover och jag har en ny köttbit i ugnen. Jag gör denna helt efter mitt eget recept, eller egentligen skulle man kunna säga att jag freestylar efter AJ:s recept. Det blir spännande att se vad det blir. Jag har ju två provsmakare hemma som är mina försöksdjur.

Idag är jag hembjuden till Sandra och Oskar på lunch. Det blir trevligt då vi inte ses så ofta som vi skulle kunna. Det blir liksom aldrig.. Jaja men desto trevligare då vi ses.

Nu ska jag gå och göra nåt vettigt som att jobba lite med mitt projekt som går framåt. ha en trevlig dag så kanske jag återkommer med lite bilder i em.

1 kommentar:

  1. Hoppas köttet blir gott. Har receptet här hemma nu, hör av dig om du vill ha det! Ska bli kul att se det fina projektet! Kram och ha en mysig helg!

    SvaraRadera