måndag 5 oktober 2009

Det är ju såhär..

..att jag läser en massa roliga, intressanta och inspirationsrika bloggar och jag har kommit på den briljanta iden att dela med mig av de jag läser utöver de jag länkat till här på bloggen. Men, eftersom det är ett par så kan jag nog inte tipsa om alla på en gång så jag tänkte att jag slänger in en länk här och där istället. Fiffigt va? Här kommer iallafall första bloggtipset!

Jag har två bloggar jag flitigt följer. Även när jag är less bloggar så läser jag dessa två. Den första av dessa är Jennies. Det är lite roligt hur jag och jennie lärde känna varandra för det var nämligen väldigt längesen. Våra mammor jobbade på samma jobb så jag och Jennie började brevväxla med varandra någon gång på mellanstadiet? (kommer inte riktigt ihåg när det var.) Vi har aldrig riktigt umgåtts med varandra förrän nu på senare år dock. Det är en blogg som handlar om hennes vardag med allt vad det innebär. Hon är även en väldigt duktig fotograf så bloggen bjuder på många vackra bilder med vackra motiv:) Gå in och kika på hennes blogg här.

Den andra bloggen jag följer är Carros. Carro skriver om inredning, de har nyss köpt och renoverat ett fint hus på Svartudden så vill ni se fina bilder på ett fint hus så är det här ni ska gå in. Det är dock inte därför jag läser bloggen utan för att hon skriver om sina fina barn och hur det är att leva med ett barn som är hörselskadat. Även här bjuds det på finfina bilder. Gå in på bloggen här.


Ja det var mina två favoritbloggar. Nu ska jag gå och lägga mig på soffan och se på lite tv. Trevlig läsning!

2 kommentarer:

  1. Tack snälla du för fina ord och för att jag är en av dina favoriter! kram kram

    ps.. vad fint du gjort om här!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, de bloggarna ska jag verkligen besöka...hihi. Kram på dig vännen

    SvaraRadera