torsdag 15 oktober 2009

Resklara

Ok kanske inte helt klara men jag vet vad jag ska ha med mig. Jag har iofs inte packat än men jag vet ungefär vad som ska med. Jag har inte heller tagit fram allt som ska med men jag vet vad som ska med.. Innan dagen är slut kommer jag att ha glömt allt som ska med. Då kanske du tänker : Men varför går hon inte och tar fram det hon vet ska med på en gång så att hon inte glömmer?
Svaret är att jag jobbar inte så, blir så mycket mer spännande att leva i ovissheten:)

Jag sitter och lyssnar på Melissa Horn på Spotify. Ok jag har lyssnat men nu blev det Radiohead med Creep. Grymt bra låt det med.

Ronja är också laddad inför fjällen, ok hon har inte heller packat men hon har iallafall lagt fram vad som ska med.. Inte illa. Nog för att hon har lagt fram det på vardagsrumsgolvet och att det består i hela leksakskorgen, eller lagt fram och lagt fram, hon tömde den upp och ner imorse men jag tolkade det som att hon ville att det skulle med. Kanske att jag måste ta fram lite kläder också så att hon inte fryser ihjäl däruppe.

Min uppgift idag är att packa bilen inför avfärd och det ska jag nog fixa. Det är bara det att jag är så förbannat lat så om jag inte börjar snart så kommer jag att fastna framför alla värdelösa såpor på tv som jag annars aldrig ser på. Det är som när man pluggade och hade en hemtenta. Oj vad smutsig läggan var, den måste VERKLIGEN städas just nu.. Eller hur Linnea?

Nu ska jag ta tag i livet! Ha en bra dag och oh ja, datorn får följa med så som kamera och sladd så jag ska nog allt hålla er uppdaterade.

1 kommentar:

  1. Anonym20:00:00

    Hoppas ni får en härlig helg,här väntar vi på att Moas feber ska ge med sig....
    Ha det gott//Lenita

    SvaraRadera