onsdag 21 oktober 2009

Jag lånar

lite internet från nån av mina grannar, hoppas det är ok. Ska inte bli en vana.

Ja sen vi kom hem har inte så mycket hänt förutom att internet har gått sönder. Eller iofs så har de ju börjat med garaget och redan hunnit bygga två hela väggar med panel och allt. Jag tror att de ska resa väggarna torsdag eller fredag beroende på hur mycket de hinner idag.

Igår hade vi mammaträff i stan. Vi skulle egentligen vara hemma hos en av oss men hennes dotter hade blivit sjuk så vi träffades för en fika på stan istället. Det är alltid trevligare att träffas hemma hos någon men hellre på stan än inget alls. Jag mötte upp Frida och Mira inna och åt lunch då de hade varit på bvc och vi hade lite ärenden (läs shopping) på stan. Det var många som kom fram och frågade om Mira och Ronja var tvillingar.. ja så lika är de inte men ändå lite. Det kan ju vara så att de satt brevid varandra och var lika gamla.

Idag ska vi på banken för att träffa Inga-Lill. Vi har gjort om våra lån lite och måste skriva under några papper. Hon jobbar i Roknäs i vanliga fall men är i stan på onsdagar.

Nu ska jag byta bajsblöja igen, bytte för fem minuter sen men var nog lite för snabb för hon var tydligen inte klar..

ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar