torsdag 24 december 2009

Anna anka eller kalle anka?

Vad ser ni på därhemma?

Här har vi just badat i poolen och nu har jag duschat och Ronja sover. Har några julklappar att slå in men sen är jag klar.

Igår var vi på Hockey, det vart en förlust men det var kul ändå, lite trött var jag i slutet dock.

Nu ska jag gå men vi kanske hörs sen!

God jul alla pitevänner, pitevänner i stockholm, falunvänner, falunvänner i Uppsala, pitevänner i skåne, mammavänner, Sjulnäsvänner, släkt och min kära familj! Hoppas ni får en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Anonym13:29:00

    Hej!
    Kul att se att ni har det bra, ska skaffa en ny mikrofon så att ni får ljud också, har laddat ner skype nu. Här får du en länk till din systers blogg http://sarastenstrom.blogspot.com/
    Hälsa alla /Mamma och Pappa

    SvaraRadera
  2. god jul .. har både mailat och messat dig.... om var den finns mm.. kolla detta om ni hinner. hadet nu bra och krama <ronja på sin första födelsedag kram

    SvaraRadera