lördag 26 december 2009

Bilder

Här kommer lite bilder från dagarna som gått, de är inte i ordning, jag iddes inte fixa till det:) Jag vet inte heller hur jag ska få bort det understrukna så det får bli lite tokigt..

Här är alla på stranden, det är inte lätt att se till att hon inte sätter sig i sanden när allt hon vill är att känna på den fina sanden:)


Här är hotellet som vi smet in på för att komma till stranden..

Bruttan!


Alla samlade, utom fotografen förstås:)

Ok bilderna kommer inte i ordning. Här är våran lilla julren, kolla ögonen..

Ronja leker med en julklapp hon fått.

Här öppnar hon paket.

Strike a pose.

Världens sötaste Tampa Bay Lightningfan!!

3 kommentarer:

  1. Anonym13:59:00

    Vad härligt ni verkar ha det!! Visste inte att det fanns renar även i florida... Njut av värmen, har är det -17 idag. Urk!! Kram på er!! / Camilla

    SvaraRadera
  2. oj vilkrn söt brud! kram på er

    SvaraRadera
  3. Roligt att få se lite bilder. Glömde visst bort det där med spotify igår, ikväll är det bara jag hemma, jag slappar och myyser. Kram

    SvaraRadera