onsdag 2 december 2009

Ny färg

Igår hade jag mitt efterlängtade besök hos Challan där hon har fixat mig en ny hårfärg. Det blev orange och jag trivs väldigt bra. Vi är dock inte klara med håret så jag ska dit igen om en vecka ungefär. Ubbe passade även han på att få sig en klippning vilket blev väldigt bra denna gången. Han är inte så brydd hur det blir men jag är det och jag vart väldigt nöjd:)

Vi var även och vaccinerade oss igår, inte Ronja som redan fått sin första spruta men jag och Urban. Jag är ju lite spruträdd och när vi sitter i väntrummet och väntar så kommer det ut en tant från ett av rummen och säger: -Ja nog känns det, inte när de sticker men när de injicerar. Aj aj. Hur jävla korkad får man vara, jag hoppas att hon läser detta och skäms. Inte för att hon skrämde mig direkt, eller jo, men iallafall så satt det väldigt många barn i väntrummet som säkert var livrädda. Det gick då bra och jag känner det i armen. Det känns som träningsvärk när jag lyfter armen men annars mår jag då bra. Ubbe är helt symptomfri och tycker att jag är ett svammel.

Jag hann även med ett besök på Familjens hus igår tillsammans med Frida och Mira. Det var trevligt men väldigt mycket folk. De hade stängt källaren pga nåt råttbesök tror jag. Usch!

Nu ska jag klä Ronja så ska vi rasta hunden.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar