söndag 20 december 2009

Nu checkar vi ut!

Ja inte riktigt än men ikväll bär det av mot Sthlm för övernattning och sen går flyget mot New York för att sedan ta oss mot Tampa. Jag har inte tänkt så mycket på att vi ska fara förrän igår, då började det gå upp för mig att vi faktiskt far idag..

Idag ska vi packa för det har vi inte gjort än, jag har tvättat allt som ska med och har väl en tanke på vad som ska med.. Hade inte tänkt att ta med nån bikini men igår ringde Mattias och sa att han hade slagit igång poolen så det är väl bara att packa ner den då våran dotter är ett vattendjur. Det är egentligen jag med men jag har ju inte nått beach 2009 än så jag ligger typ en sommar efter:)

Jag lyssnar på Bright eyes på Spotify, shit vad bra han är.. Ett bra julklappstips ifall ni inte är klara. Väldigt mysig musik. Tror att det skulle passa min syster väldigt bra.

Nu ska vi ta på oss en massa kläder och gå ut med hunden på promenad sen ska det packas. Ronja har sovit över hos sin mormor och morfar så vi ska passa på att packa innan hon kommer hem. Hoppas ni får en bra dag!

ps. Datorn ska med och eftersom den är det enda av värde att stjäla så är det ingen ide att göra inbrott hos oss medan vi är borta:)

2 kommentarer:

  1. Ha en superhärlig resa, är inte det minsta avundsjuk :) Grattis till Ronja i förskott också. Kramar från Sjulnäs

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt trevlig tid i USA, passa på att njuta av sol och bad och den amerikanska julen.

    SvaraRadera