fredag 18 december 2009

Trafikhelvete!

Jag hatar att köra bil i denna stad, det är inte en så stor stad så då är det väldigt konstigt att det inte går att samsas på vägarna, helt otroligt.

Iallafall så håller förkylningen i sig så jag skippade firmafest ikväll så att jag hinner bli frisk innan vi åker. Vill inte åka flygplan så långt och vara förkyld men är det så det är så är det bara att bita ihop.

Här på Kilgatan står det ganska still just nu med byggandet. Elen ska väl dras och så ska det spikas upp väggar och annat sånt underarbete. Det blir väl efter jul skulle jag tro. Ubbe börjar ju vara pappaledig första veckan i januari då jag börjar jobba.

Nu ska jag bara vara med familjen ett tag, hoppas ni får en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Karin N16:43:00

    Ni far väl till Florida nu i helgen. Fy vad avis jag är! Gu va trevligt ni ska få. Jag håller med dig, boken var bättre än bäst. Kram

    SvaraRadera