lördag 5 december 2009

Det börjar närma sig..

...ett år sen hon föddes. Hon firar ju sin första födelsedag på varmare breddgrader men jag skulle tro att hon får två kalas så hon får fira hemma också. Presenter har hon redan fått. En väldigt fin overall och ett par vinterskor bla. Så sjukt att hon har legat i min mage..


Igår var vi i Lillpite och hälsade på hela Thailandsgänget. Det var väldigt trevligt, Ronja gick på som bara den. Hon ville inte krypa på alla de andra barnen gick. Inte ville hon vara sämre:) Ikväl ska vi på glöggafton i Sjulnäs. Denna julen ska jag dricka glögg. Jag fick ju inte dricka glögg förra julen, ok jag fick dricka alkoholfri, men iallafall så har jag kvar 08:a glöggen som jag ska dricka idag.

Nu väntar ettårskalas så vi ska strax börja promenera dit, ska bara packa skötväskan. Ha en bra dag/helg!

1 kommentar:

  1. Lilla fina Ronja, ska bli kul att träffa alla er idag. Här ska drickas glögg! Kram

    SvaraRadera