tisdag 22 december 2009

Tampa

Nu är vi på plats i Tampa och jag, Lenita, Ronja och Sanna har varit ute på en promenad med Eros för att kolla in grannskapet. Många fina hus.

Resan hit gick bra, det bökigaste var alla kontroller USA har för att besöka deras underbara land men jag tycker att det gick bra iallafall. Jag var dock grymt trött men det var vi alla så det gör inget.

Ubbe for just iväg med Mattias och Linda för att hämta en hyrbil, han skulle premiärköra så jag är lite nervös men det ska väl gå bra.

Jag hörde att det kommit väldigt mycket snö hemma så jag hoppas att ni inte skottar ihjäl er.

Nu ska jag gå och slappa lite medan ronja sover. Min mobil fungerar men jag kan inte loiva att jag svarar om ni ringer men sms tar jag gladeligen emot:)

Tack för alla hälsningar föressten!

1 kommentar:

  1. Inga bebisar på G för Marran. Har själv just sjungit julsånger så nu är julkänslan på ingång. Njut av ledigheten! Kram

    SvaraRadera