fredag 18 december 2009

Paul Hauka

Ronja står och dansar loss till "Vakna med the voice" och deras "rap-attack" när Paul Hauka börjar sjunga börjar hon klappa händerna och skratta. Han verkar vara hennes favorit!

Ronja sov dåligt inatt så vid två fick hon komma över och sova med oss. Vid tre vaknade hon och såg att vi låg där så då börjades det, Hej, hej, hej, heeej! Ja och sen fortsatte det så. Hon la sig och blundade och sen kom hon på sog och öppnade och sa Hej, hej, hej, heej! Klockan fyra var jag så trött så jag gick tillbaka med henne till hennes säng och la henne där. Efter ett tag började hon att gråta så då var det bara att gå upp igen och vad är det jag hör när jag kommer in i rummet? Jo, Hej, hej, hej, heeeej! Då la jag ner ungen, stack in tutten i munnen och gick och la mig igen med ett leende på läpparna. Man kan ju inte göra så mycket annat. Hon somnade iallafall. Eller jag gjorde det iallafall så jag hoppas att hon också gjorde det. Jag vaknade iallafall klockan åtta av att jag hörde henne snacka med sina djur i sängen. Sovmorgon!

Nu ska jag göra frukost! Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar