onsdag 3 juni 2009

Den stora dagen

Det börjar närma sig den stora dagen, det vill säga den dagen då vi flyttar in i vårat fina hus. Jaja fint och fint. Insidan är fantastiskt fint men utsidan kan man ju diskutera men det ska det ju bli ändring på.

Jag kommer kanske inte att skriva på några dagar igen då vi är i huset ganska mycket. Jag har kört lite kartonger och packat upp lite redan. Imorgon ska vi köra säng och de möbler som är kvar så att vi kan sova där på fredag.

På fredag är det ju även vinlotteri och partaj. Det ska bli himla roligt och jag har sett framemot detta länge. Det var längesedan alla som är med inte är gravida eller ammar. Vad vi vet iallafall:)

Jag ska bjuda på lite bilder!

Selma vill in i sin bur men det står ett monster ivägen

Här upptäcker hon en utväg

När monstret poserar för kameran passar hunden på

Monstret upptäcker vad som skett och funderar på hur hon ska ta sig in, fortsättning följer...

Jag misstänker att ju mer rörlig Ronja blir desto risigare ligger Selma till. Här kommer lite fler bilder:

Ronja har blivit grymt snabb på att ta sig runt


Hon tar sig dock inte tillbaka från mage till rygg än men det kommer säkert det med.

Här morgonmyser hon med sin pappa.

Nu ska jag läsa mina bloggar som jag följer!

3 kommentarer:

  1. Finfin tjej. Vi ses imorrn på vinlotteriet

    SvaraRadera
  2. Anonym14:35:00

    Vilken mysig bild på lillan o hennes pappa! Kram kram, ses imorgon! /Jennie

    SvaraRadera
  3. Nu måste du lägga ut lite bilder på huset, både insidan och utsidan så jag får beskåda allt ni arbetat med!! =)

    SvaraRadera