lördag 27 juni 2009

härligt

Det är härligt med sol. Jag, Rebecca och bäbisarna har strosat runt på söder idag och det var helt underbart. Där skulle jag kunna bosätta mig om nu inte Pite vore så bra förstås. Vi åt falafel på ett gatukök och sen satt vi ett tag på en uteservering och tog två öl. Vi avslutade dagen med middag på en restaurang i Ektorp och sedan gick vi hem och kom hem för ca en timme sedan. Ronjas sömn ska vi inte ens tala om men hon har varit väldigt snäll under dagen så jag ska inte säga nåt om detta. Jag har under tiden vi varit här shoppat en tröja till mig och en massa kläder till Ronja.. Varför blir det så egentligen?? Jaja Polarn och Pyret har rea och det fanns massa fina kläder riktigt billigt så det är bara att passa på:)

Imorgon kommer Urban hit så vi ska mysa lite och sen kommer även Alex och Tor hit så det ska bli jättekul. Det var ett år sedan jag träffade dem så jag längtar.

Nu ska vi se film och dricka Cola. Ha det så bra!

1 kommentar:

  1. Anonym01:17:00

    Vad mysigt.....längtar efter er/Mormor

    SvaraRadera