fredag 12 juni 2009

Fredag!!!

Fredagar är alltid så härliga, jag vet inte varför riktigt.

Jag har just varit ute en timme och promenerat med hund och barn. Fick nästan släpa hunden sista biten, hon var nog lite oinspirerad. Ska ta med Frolic nästa gång då själva promenaden inte verkar kul i sig..

Snart kommer Urbe hem och vi är bortbjudna på middag ikväll. Vi ska till Pitsund som gäster denna gång. Kommer att kännas konstigt att åka dit när vi bott där i ett halvår. det blir hur som helst väldigt trevligt.

Jag skrev ju i förra inlägget om helgens projekt så sysslolösa är vi inte i helgen menjag vet inte om jag ska klämma in ett stadsbesök med Lisa kanske, jag har fått span på ett par väldigt fina skor som jag inte borde köpa men som jag vill ha. Då är kanske inte Lisa den bästa att gå på stan med:) När jag fått barn så insåg jag bittert att mina fötter växt en storlek så alla mina fina skor var för små.

Nu kom Urban hem så nu ska jag säga hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar