fredag 19 juni 2009

Midsommar!

Idag är det midsommar och familjen förkyld har inte blivit så mycket bättre. Kan bero på att Ronja har nått sitt rekord på att vara vaken nästan hela natten. Hon har sovit i kanske tio minuter och sen grinat och så har det hållt på hela natten.. Behöver jag säga att jag är ganska så trött.. Vid två böt Ubbe av mig men jag var ändå vaken även om han var den som tröstade och sövde. Vid halv nio vaknade hon dock och var jätteglad och pigg..Vette tusan vad det kan vara. Ubbe ligger fortfarande och sover och vi har varit ute och promenerat i en halvtimme med hunden. Nu ligger Ronja i Selmas stora röda Lazyboy-kopia och myser med sina leksaker.

Idag tror jag att Ubbe ska montera grill sen tror jag vi ska ut med båt tillsammans med AJ och hurtiga Jennie. Förmodligen kommer vi även att äta nåt gott som vi brukar på helgerna.

Nu vaknade Ubbe så nu är det frukost. Hoppas ni alla får en bra midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar