måndag 8 juni 2009

kvällsro

Ni ikväll gick det ovanligt fort att sova lillan. Hon sov ändå till sju på sin sista tupplur så jag trodde att det skulle gå trögt men tji fick jag. Linnea och David har varit förbi en sväng. De håller också på att renovera men tog en paus för att komma och säga hej. Trevligt! När Ronja hade somnat så åkte jag och handlade och passade då på att springa upp till Lisa för att titta på det omtalade sovrummet. På gränsen till för färgstark för min smak:) För er som inte vet så blev det fel när tapeter beställdes så det blev helt fel är allt jag kan säga..

Idag har jag tagit en promenad in till stan för att äta lunch med en vän. Jag åt en supergod Ceasarsallad (osäker på stavningen) på Röda Lyktan. Sen gick jag på apoteket för att fylla på mitt lager och sen gock jag hem. När jag kommit innanför dörren så började det att regna, snacka om tur.

Nu målar Ubbe lister och jag ska strax gå och plocka lite, vet dock inte vart jag ska börja. Att leta fram datakabeln till kameran står högt upp på listan iallafall:)

Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Hej Anna! Jag ger henne risvälling men som tur är så vände det i går kväll. Hon hade bajs ända upp på magen!
    Jag kommer inte på biblioteket idag för det blev ju äntligen fint väder och Jennies grupp ska visst träffas hos Anna Nyström så jag tänkte promenera till henne vid ett. Om du har lust så är det ju bara att komma dit!
    /Ninna

    SvaraRadera