tisdag 23 juni 2009

Sthlm

Imorgon bär det av till Stockholm och jag är som vanligt ute i sista minuten med att packa. Jag har varit väldigt krassligt de senaste dagarna så jag har försökt att vila så mycket som det bara går med en liten som vill ha all ens uppmärksamhet. Igår åkte jag hem till mamma och pappa och sov medan de underhöll Ronja och idag kom syster hit och gick en promenad så att jag fick sova en stund. Det känns bättre men än är jag inte tipptopp.

Det ska bli kul att träffa Rebecca trots att det inte var så längesen. Känns som att vi kommer att få mycket kvalitetid. Jag ska även försöka hinna träffa de två blivande brudarna och är det nån mer som bor i Stockholmsområdet eller råkar befinna sig där så är det bara att höra av sig för jag träffas gärna.

Jag är lite nervös för flygresan men det ska nog gå bra, hon är ju ganska så snäll den lilla damen. Hon är förövrigt väldigt nära att vända tillbaka från mage till rygg märkte jag idag när jag var i Sjulnäs. Hon är även väldigt bra på att sitta själv så det går framåt. Gåstolen är hennes absoluta favorit för då kan hon jaga Selma. Jag måste dock bli bättre på att ha henne på golvet så att hon lär sig andra saker också.

Nu ska jag gå och sova så att jag orkar imorgon. Ha det så bra så får jag se om jag mobilbloggar lite under helgen!

kram på er.

1 kommentar:

  1. Anonym08:42:00

    Hej!
    Vi kanske kan hitta på något med ungarna på lördag? Vi funderar på skansen eller junibacken. Fast Ronja är nog för liten för junibacken så skansen kanske är bätte. Då kan man ju promenera runt och ha mysigt. Men vi får höras!
    /Klara

    SvaraRadera