onsdag 6 maj 2009

bloggtips?

Jag hade visst med mig kameran till huset så jag lämnade den till karln så får han ta lite kort innan han kommer hem ikväll.

Idag har jag haft mamma-träff på Familjens hus för första gången, det var väldigt trevligt. Vi var väl sisådär 5-6 stycken nya mammor så det var kul att jämföra lite erfarenheter och så.. Jag kanske inte hade någon jobbig förlossning egentligen även om jag upplevde den så, de andra verkade ha haft det så mycket jobbigare än mig..

Jag skulle vilja ha tips på nån intressant blogg jag kan läsa, vissa av de jag läser börjar jag bli less och skulle vilja förnya mitt utbud lite så har ni nåt tips så tas det välkomnande emot.

Nu ska jag surfa litegrann, ha det så bra!

2 kommentarer:

  1. Anonym21:27:00

    Så fint det blir i ert kök!!!
    Jag vill åxå ha ett nytt...
    Jag vet ej om du varit in på syrrornas bloggar?
    mittsette.blogspot.com
    charlottesharfix.blogspot.com
    Ha det gott//Lenita

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad kul att du tittade in hos mig!! :) hoppas du stannar kvar också!!

    När du kollar runt så gå in på andras länkar så kanske du hittar något intressant.

    SvaraRadera