tisdag 5 maj 2009

Köket

Eftersom så många har efterfrågat bilder på köket ska jag åka dit imorgon och ta några nya, de jag tog i söndags blev inge bra. Lovar att fixa detta inom kort.

Idag har jag varit på mammalunch med Jennie och Melker. Det var som alltid väldigt trevligt, Carro och barnen mötte upp oss en stund efter att ha varit på Familjens hus.

Imorgon har vi våran första mammaträff, det ska bli jättekul att träffa andra mammor som fått barn ungefär vid samma tid som vi. Hoppas att våra bb-kompisar är i samma grupp för det var längesen vi sågs.

Nu ska jag gå och läsa lite i min bok. Felet med mig är att när jag börjar läsa en bra bok så måste jag sträckläsa den då den är så bra att jag inte kan vänta tills nästa gång. Inatt somnade jag med boken i händerna för att jag var så trött. Jag tror att jag läser ut den ikväll.

Ha det bra allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar