söndag 24 maj 2009

Här går det undan!

Ronjas första tand är på väg, jag hinner liksom inte med! Igår när Cissi satt och pratade med Ronja så säger hon till mig:

-Har du sett hennes tand hon har?
-Öhh.. Nä..

Jajamensan det sticker fram ett pyttelitet riskorn nere.. Så söt..

Annars då? Jo vi var i huset hela dagen igår. Jag tog bort alla blombänkar med trimmern och med hjälp av mamma. Det monterades upp en spegel till badrumsmöbeln och även belysning. Även i köket händer det grejer.. Där monterades det spottar i överskåpet och nu står glas och kaffekoppar inpackade. Vi har även två innerdörrar med dörrfoder på plats och det blev jättefint.. Ni som vill och kan borde komma och titta för det är jättefint. Vi ska alldeles strax äta frukost för at sen åka till huset och fixa och dona. Ubbe ska måla ute idag tror jag, om vädret tillåter.

Hoppas ni har en bra dag så kanske jag bjuder på lite bilder i em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar