tisdag 12 maj 2009

Fler bilder

Ja jag har lärt mig hur man publicerar massa bilder i ett inlägg men jag glömde det..

Här är iallafall köket men det har gjorts ännu mer sen bilden är tagen, vitrinluckorna är uppmonterade..
Kolsyretyben är på sin plats så nu rinner det kolsyrat vatten i kranen..

Vitvaror på plats



Det blir jättefint, jag kan inte säga det nog många gånger. I skrivande stund håller de på att montera toalettstolen, eller skitstolen som Ubbe säger. Även kommoden är på plats. Har även varit på IVAB idag och valt duschstång.
Ikväll har lillan somnat helt själv, jag hörde henne ett tag där hon låg och pratade med sigsjälv men nu är det helt tyst så det måste jag ju vara nöjd med.
Imorgon har vi mammagrupp på familjens hus, det ska bli trevligt, få se om det är någon fler denna gång.
Nu ska jag gå och se slutet på House.
ha det bra!



1 kommentar: