torsdag 14 maj 2009

Eurovision..

Satt ikväll och slötittade på kvaltävlingen till Eurovision på lördag och jag säger då det, va mycket dålig musik det finns.. Jag gillade inte en enda låt och framträdanden var då ännu sämre. Jag såg iofs inte hela men jag tvivlar på att det blev nåt bättre. Det bådar inte gott inför lördagens final.

Selma är så gullig, hon ligger vid trappsteget högst upp och vaktar medan jag sitter och skriver. Ingen chans att smyga på mig inte..Min lilla vakthund.

Fick ett sting av saknad just, vill väcka Ronja men inser hur dumt det vore. Jag gick ut och gick så att Ubbe skulle få söva henne så hon sov när jag kom tillbaka.. Jaja jag kommer säkert inte att känna så när hon vaknar klockan 4 inatt..

Jag börjar vara ofantligt less på mitt hår, vet inte riktigt vad jag ska göra med det..Less på färgen och less på frisyren.. Nån som har nåt förslag?

Nu ska jag surfa vidare ett tag för att sen gå och lägga mig, jag måste hitta ett myggnät till vagnen så att lillan kan få sova ute i sommar.

Ha det bra och god natt!

1 kommentar:

  1. Anonym21:42:00

    Hejsan! kul att titta in hos er, va fint ni får.
    Såg att du ville få lite tips på en ny frilla, titta in på min blogg och se. kram challan

    SvaraRadera