torsdag 28 maj 2009

Bvc

Idag har vi varit på Bvc för att väga, mäta och få spruta, inte jag då utan Ronja.

Vikt: 8635
längd: 67
Huvudomfång: 42

Snacka om stora tjejen. Hon har gått upp 1 1/2 kilo sen tremånaderskollen.

Hon fick även sprutor idag, den första gick bra och den andra mindre bra. Lite krokodiltårar och en leksak så var allt bra igen.

Idag ska jag och Urban hämta soffan i Antnäs. Sen ska väl Urban förmodligen till huset och jag ska hem. Det verkar då ha lugnat ner sig lite med blåsten för det är inte lika stora vågor även om det fortfarande blåser rejält. Om det lugnar ner sig till ikväll kanske jag tar hund och barn och går en liten promenad, det behövs lite luft känner jag.

Få se om det var nåt mer roligt att förtälja.. nä inte det. Ha det!

1 kommentar:

  1. Anonym21:47:00

    Haha, då väger hon o Melker ganska likadant nu..hihi. Kram

    SvaraRadera