fredag 29 maj 2009

Trötter..

Klockan är 09.56 och lillan sover än.. Det var längesen detta hände. Jag tog upp henne vid åtta och böt blöja och gav henne välling och då somnade hon om och sover än. Jag är då utvilad iallafall:)

I helgen ska vi sova Sjulnäs då Ubbe ska hjälpa sin höjdrädda bror att måla huset. Så är det någon som bor i Sjulnäs/Roknäs och vill umgås med denhär familjen så är det bara att höra av sig, vi gillar soliga promenader och så gillar vi att grilla. Sen var det även någon fotbollsmatch på lördag som vi visst skulle se. Så känner ni att nåt av dessa alternativ passar in på er så är det bara att höra av sig:)

Jag hade vunnit en auktion på Tradera på en barnvagn. Jag vann den för 200 men jag hörde aldrig nåt från han som ägde den. Jag skickade tillslut ett mail och frågade hur han ville ha betalt och ja han svarade att jag kunde ju föra över pengar till hans konto. Senare på kvällen ringde han och berättade att vagnen hade ju blivit stulen.. sånt som händer..

Nu vaknade lillan så nu ska vi äta lite frukost. Ha en trevlig dag i solen!

1 kommentar:

  1. Vi ska bara ha en lugn helg hr hemma i byn, så ni får hemskt gärna hänga med oss. Äsch, jag ringer dig snart...

    SvaraRadera