torsdag 13 augusti 2009

Arla

Idag är vi uppe med tuppen, ja egentligen hade nog Ronja stigit upp ännu tidigare, sisådär halv sex, men det tyckte jag var att ta i så nu är vi uppe.

Anledningen till att vi är uppe så tidigt är att vi ska med Linnea på Ikea. Det är ju minst sagt lite spartanskt möblerat här hemma men det ska vi ändra på. Lite hyllplan, lamor och diverse står på inköpslistan. Det var ett tag sen jag var på Ikea nu så det börjar bli dags.

Nu sitter jag och lyssnar på Spotify och njuter, nån som har nå bra musiktips så är det välkommet!! Ett musiktips jag har till er är The Frames och enligt mig deras bästa låt falling slowly. Den är jättebra.

Jag har föressten blivit helt besatt, jag har nu sträckläst den tredje av fyra böcker i twilightserien. Vilken författare Stephene Meyer är. Jag är imponerad, jag tror inte att jag varit så fast i en bok sen Stieg Larssons böcker. Jag tycker att alla borde läsa dessa böcker och det är med sorg jag inser att jag bara har en kvar. De håller dock på med en till film så det ser jag fram emot även om jag tycker att böckerna är bättre. Jag trodde aldrig att jag skulle gilla vampyrböcker då jag har lite svårt för det som är overkligt men jag har inga problem med det i dessa böcker. Ja som ni fattar så kan jag skriva om detta i all evinnerlighet så nu ska jag sluta.

Jag bjuder på några sommarbilder denna något kalla torsdagsmorgon. Ha en bra dag!











1 kommentar:

  1. Anonym16:17:00

    Hej vännen. Vilka mysiga bilder på er brudar, man ser ju vart hon fått sina vackra ögon ifrån! Hoppas ikea var till belåtenhet. Vi ses ju imorgon! Kram kram Jennie

    SvaraRadera