måndag 24 augusti 2009

Bildbomb

Nu har jag gjort som jag sa att jag inte skulle göra, Ronja fick somna i min famn ikväll då hon drack välling. Det är så tröttsamt att hon ska grina varenda gång hon ska sova så nu fick hon somna i min famn och det gick, som väntat, som en dans. Hon somnade direkt hon ätit välling och det var jättemysigt. Precis som förr..

Idag har vi tagit det väldigt lugnt. Vi tog en lång promenad i morse på ca en och en halv timme. Ronja som hela promenaden och fortsatte att sova när vi kom hem. Jag tror hon sov två och en halv timme. Det var den enda tupplur hon tagit idag. Det slog mig idag hur stadig hon är i kroppen. Hon stod på alla fyra, alltså fötterna, inte knäna och balanserade på en hand. Hon ställer sig även upp själv mot tv-bänken. Hon går även om man håller i hennes händer. Tror inte att hon hinner bli ett år innan hon går.

Imorgon kanske vi tar en sväng ut till Sjulnäs om vi orkar. Man blir ganska bekväm när man har ett sandtag utanför huset..

Här kommer lite bilder.

Detta är vårat blivande garage. De har lagt ut slangen till golvvärmen i helgen och ikväl har de provtryckt för att se så det fungerar.

Lillan är och hälsar på i Selmas säng. Om jag inte minns helt fel så finns ett liknande kort på mig när jag var liten fast i en annan hundsäng med en annan säng..

Selma gick och gömde sig för kameran men hon borde ha letat efter ett bättre gömställe..


Lillan i sin nya pyjamas just innan hon ska gå och sova.


Här är lillan i sin nya huvtröja från Cheap Monday.. Hur söt som helst.

Hon har upptäckt baby-gymet igen..


Min utsikt från frukostbordet förra veckan.



Hoppas alla har haft en bra dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar