fredag 7 augusti 2009

lillkrypet

Idag har Ronja börjat att krypa på riktigt! Hon kryper och kryper hela tiden och älskar sin nya frihet.. Vi är så stolta.

Ikväll har vi varit i Junäsviken på en trevlig tillställning. Vi ska på bröllop imorgon och ikväll bjöd brudparet på hamburgare på brudgummens föräldrars stuga. Mkt trevligt. Jag var inte så sugen från början på att åka ikväll för jag hade en sån dag då jag inte kände mig så fin osv men då sa Urbe att vi kunde åka in till stan och köpa mig nåt fint att ha på mig så sagt och gjort och jag hittade väldigt fina kläder som jag köpte och genast var jag på bättre humör.. Han är bäst helt enkelt..

Imorgon har vi som sagt bröllop och lillan ska vara hos mormor och morfar. Vi ska också sova där eftersom festen är på furunäset så då blir det nära att gå hem när vi festat klart.

Nu har lillan somnat och Urban är avsläppt på Svartudden för lite kompishäng och jag njuter av lite ensamhet. Hoppas alla har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar