lördag 29 augusti 2009

Tillbakablick

Jag blev lite nostalgisk igårkväll när jag såg Carina Berg höggravid så därför sitter jag här nu och tittar på bilder från när Ronja var färsk.

Här rymdes hon i liggdelen till barnvagnen där hon sovit många timmar. Vi körde bara med pyjamas de första veckorna då det bara var bökigt att ta på henne kläder eftersom vi trodde hon var gjord av porslin:)

Känns som att alla bilder från den tiden är sovbilder, hon sov nog ganska mycket i början. Tydligen även var som helst..

Här sover hon med bästisen..





Jag hittade en vaken bild också.. Stora ögon redan då..




Idag ska vi bara mysa på tror jag. Ett förlovning/inflyttningsfika på em och sen kvällen får vi se vad den bjuder på. Vi hade tänkt fara en runda idag på dagen, kanske och titta på en lampa till vardagsrummet samt fönsterlampor till toan. Vi får se.. Ronja sover och vi har just ätit god frukost. Jag hade tänkt mig en tur på loppis men vädret är verkligen inte på min sida så jag får nog ställa in det då det inte regnar bara litegrann utan öser ner.
Hoppas alla får en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar