fredag 14 augusti 2009

Fisk

var nåt Ronja inte gillade, hon bara spottade ut det och hulkade.. Jaja det var bara att ta fram lite grönsakslasagne istället.

Vi var ju som sagt på Ikea igår och det var en väldigt lyckad resa trots att mycket av det jag skulle ha var slut. Jag köpte lite hyllplan och kuddar och annat roligt.. Ska fota lite när jag satt fram alla grejer.

Ikväll vankas festligheter och det ska bli trevligt. Jag har ju haft världens klädbekymmer då inget jag har passar. Förra veckan köpte jag en klänning men det är en likadan som kvällens värdinna redan har så jag var lite rädd att hon skulle ha sin. Nu har jag fått höra att hon inte ska ha sin så då slår jag till. Tur det för annars hade jag nog haft problem..

Nu ska jag fixa lite men ha en bra helg!

2 kommentarer:

  1. Tackar! Jo, mycket planering, men kul ska det bli! :)
    Okey, då ska vi inte ta doktorsvillan, tack för tipset.

    Hoppas ni får en trevlig kväll!
    Kram/Carola

    SvaraRadera
  2. halloj! maila mig bilder p[ carolineforsbergyahoo.se.. vad bra att ni hade det kul, vi 'r super n;jda med festen kram kram

    SvaraRadera