torsdag 6 augusti 2009

lite fler bilder


Detta är senaste verket av min kreativa mor. Elton har också fått en till sin vagn men i ett annat tyg. Detta är ett Marimekkotyg som jag köpte en bit av när de hade rökrea i våras.

Baksidan är i ett rött fleecetyg som mamma hade hemma. Det var Camilla som kom med förslaget att ha fleece då det kan vara skönt till hösten och vintern. Den blev kanonfin. Jag vet ju vad mamma kan starta för karriär ifall hon någon gång slutar på banken:)


Såhär ser det ut på våran gård för tillfället.. Jag börjar ångra mig. Vad skitigt det blir av att riva garage.

Ubbe vill nog gärna att det ska vara han som river men det är nog mest Kenneth som river och Ubbe som kör bort allt material på tippen. De känner nog igen honom där vid dethär laget.
Varmt är det inne också kan jag bara säga. Vi borde gå ut och gå.
Idag har jag börjat mitt nya liv.. Varför en torsdag undrar ni kanske? Ja varför inte? När jag har börjat på måndagar förut så har inte det fungerat så då provar vi med en torsdag. Nu har jag ett mål också och det att vi nämligen ska åka till Florida till jul och då skulle det vara trevligt att bli av med lite extrakilon tills dess..
Nu ska jag försöka söva lillan inne, det lär inte bli lätt men hur kul är det att hon bara kan somna i vagnen..
ha det så bra!



1 kommentar:

  1. Vad fin dynan blev, hon är bra händig den där E! Skitigt av att riva...ja det känner jag igen, det är damm överallt! Hörde om Floridaresan, inte dumt alls! Lycka till med ditt mål vännen. Kram

    SvaraRadera