måndag 17 augusti 2009

Hyllor

Ikväll har mamma varit här och hjälpt mig att hänga upp lite hyllor så jag kan ta fram mina underbara böcker. Det blev faktiskt jättebra så jag får tacka Linnea för inspirationen..

Idag har vi inte gjort nånting. Jag hade tänkt ut på en cykeltur men det blåste så mycket så vi ställde in den. Tycker lite synd om våra grannar då all sand blåser över till deras gård.. Jaja imorgon vid lunch kommer snickarna så då är friden över för denna gång. Inget mera sova till klockan nio och gå runt i t-shirt och trosor.. Jaja det ska vi väl överleva.

Ronja har fått nån sorts beläggning på läpparna och vita små prickar på tungan, nån som vet vad det kan tänkas vara. Jag ringde bm imorse och hon tipsade om hälsofil men tyckte att det skulle vara konstigt om det är torsk då hon är så pass gammal. Jag gav henne iallafall lite fil och hon åt med glädje så det var ju tur, vi får se om det ger nåt resultat.

Nu ska jag gå upp och hämta ner lite kartonger, ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Jag tänkte också på torsk när jag läste "symptomen", men som sagt, så är hon ju ganska stor nu tjej.
    Iaf. så strök vi vichy-vatten med en topz på tungan när dem hade det som små. Ett litet tips :)

    SvaraRadera