tisdag 11 augusti 2009

lyckan är total!!!!!

Lisa är min hjälte! Numera har även jag spotify tack vare Lisa.

Det var ett tag sen jag skrev, internet har, liksom min mobil, krånglat för mig så det har inte gått att vara inne på internet.

Vi har iallafall avverkat helgens bröllop som var riktigt kul. Både brud och brudgum var grymt snygga och festen var en riktig hit. Kanske lägger ut en bild på paret senare om jag får:)

I helgen har det varit otroligt varmt här så vi har svettats och badat, badat och svettats om vartannat men det är härligt. Jag sa dock till Urban igår, och hata mig inte nu, att jag ville att det skulle bli lite kallare nu för det gör inget om det inte är finväder längre då alla börjar om att jobba förutom jag :( Alla som jag varit mammaledig med börjar om att jobba och även om jag tycker att det ska bli kul för dem så kommer jag att sakna våra mammaluncher väldigt mycket..

Jag börjar även längta upp till husvagnen och hoppas att det ska hinnas med ett besök upp dit i höst. Kanske när J och A åker upp med sin husvagn?;)

Vi sitter just nu i Sjulnäs och väntar på att Ubbe ska komma och hämta upp oss, han är och hjälper sin morbror som gör om hemma. Läget hemma hos oss är numera byggarbetsplats återigen. Garaget och inglasningen är rivna nu väntar vi på att grävaren ska komma och gräva upp sulan så att de kan fylla ut och gjuta en ny. Det ska bli jättekul med ett nytt garage men vad skitigt det kommer att bli under själva processen, funderar på att fly fältet under tiden de fyller ut och gjuter, vi får se...

Nu ska jag gå och börja packa ihop våra saker som Ronja packat upp. Ha en bra kväll så återkommer jag inom kort med några bilder från helgen.

1 kommentar:

  1. Jag o Melker kommer inte att sakna luncherna eftersom vi tänkte hinna med några även i höst. Jag jobbar ju inte alla dagar!

    SvaraRadera