torsdag 27 augusti 2009

Hemmafix

Ja jag skulle vilja ägna mig åt det men tyvärr så ids jag inte riktigt. Lite har jag ådstakommit idag. Jag har köpt en skohylla till hallen så att vi ska få upp skorna från golvet. Sen har jag även sorterat jackor och burit undan de som inte används. Det blev iallafall lite mindre kaos i hallen. Sen har jag även dammsugit femtioelva gånger och plockat undan i köket ca tolv gånger.. En gnällig unge har jag också haft så idag vet jag att jag lever.

Lite trevligt har jag faktiskt haft när jag var och hälsade på Sandra och Oskar. Snällare unge får man då leta efter, ni som tycker att Ronja är snäll har inte träffat Oskar.. Det var iallafall trevligt att träffas då det var ett tag sen. Vi sa att det inte får bli lika länge till nästa gång så vi får väl se om vi håller det.

Imorgon ska vi och bada med Jennie och Melker, det ska bli kul då det var längesen vi var på badhuset. Ronja har för övrigt inga badbyxor men hon får bada i en badblöja istället.

Nu ska jag gå och läsa i min spännande bok, jag återkommer imorgon med lite bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar