torsdag 20 augusti 2009

lite panik..

Ja jag börjar ha lite panik över att jag ska lämna Ronja en hel helg! Jag vet att det är nyttigt och att det ska gå bra men det är lika jäkla jobbigt för det!! Jag gissar att första gången är värst??

Nu sitter jag och lyssnar på Dolly Parton och njuter, hon är grym!

Som sagt så åker ju jag och Lisa till sthlm imorgon så är det nån som känner att de vill träffas och befinner sig i staden så är det bara att messa. Det enda jag vet att jag vill hinna med är att se Sara och Jimmys lägenhet annars är det inte så mycket annat inplanerat förutom då konserten på lördag.

Jag kanske kommer att mobilblogga för jag gissar att jag inte får ta med mig datorn för Ubbe..

Hoppas att ni alla får en grym helg för det tänker jag ha!

1 kommentar:

  1. Ha en fantastisk tjejhelg i storstan. Det är jobbigt att lämna barnen, men nyttigt, ja det är nog rätt ord. Du kan kramas med henne till veckan istället...

    Ja, jag listade ut att det var du som skrev. Visst kan vi göra samma sak hos dig, vi var ju grymma på det! Kram

    SvaraRadera