onsdag 19 augusti 2009

Nu jäklar!

Nu är bygget igång. Om jag tyckte att det såg ut som en arbetsplats förut så är det inget motför hur det ser ut nu men jag tycker att det är spännande.

Såhär såg våran entre ut innan kenneth och Urban gick lös med en slägga..
Nu ser det ut såhär..



Selma gillar sanden...
Såhär blev det när vi satt upp hyllorna i vardagsrummet, jag är helnöjd.

Och såhär nöjd är lillan idag!



Nu har vi varit på mammaträff och det var jättetrevligt som alltid, det är roligt att träffa alla barn och mammor, kul att se hur de växer och utvecklas olika men ändå så lika. Alla barnen är ju i princip jmngamla, den äldsta är född i början av november och den yngsta är född i januari så lite spridning är det.
Ronja slocknade när vi kom hem så nu har jag lite tid för mig själv. Till helgen åker jag och Lisa till Sthlm och ska lämna Ronja hemma med sin far, usch så jobbigt det kommer att vara men det är nog nyttigt för mig...
Nu ska jag ta reda på min stek som jag gjort idag, återkommer med recept ifall den blev god. Ha det!

3 kommentarer:

  1. Anonym17:23:00

    Hyllorna blev jättebra, kul :)

    Och Ronja är lika glad och underbar som alltid!

    Ha så kul i Stockholm
    Kram
    Linnéa

    SvaraRadera
  2. Men shit, är det redan i helgen? jag som tänkte föreslå en träff på fre em...?! Supersnyggt med hyllorna och vilken supersnygg liten tjej! Kram

    SvaraRadera
  3. Ni verkar ha så himla fint hemma. Måste hänga på Jempan nån gång och kolla in huset lajv. Ha det så bra i Sthlm. Kram

    SvaraRadera