onsdag 1 april 2009

Bloggtips

ikväll har vi varit och hälsat på Urbans mamma och Kenneth som kommit hem från Canarieöarna. De var bruna som pepparkakor men jag var inte alls avundsjuk, jag trivs så bra här hemma:) Ronja visade dock inte sin bästa sida, hon bara grät och grät så jag fick dåligt samvete. Jaja hoppas att hon är på bättre humör nästa gång istället.

När vi kom hem lämnade jag sambo och barn för att ta med mig hunden på en promenad. Det var grymt skönt att bara gå och lyssna på musik (jag fixade till Ipoden idag). När jag kom hem mötte jag dock en trött sambo och ett ledset barn. Hon hade gråtit sen jag gick i princip. Det gör ont i mig att hon inte känner sig trygg med sin pappa, samtidigt är han ju aldrig hemma så det är ju inte så konstigt. Förhoppningsvis så går det över, ska göra allt som går för att de ska få träffas så mycket som möjligt även om det betyder att jag måste gå upp klockan sex varje morgon.

Jag ska tipsa om en tjej som bloggar. Hennes hem är precis i min stil så jag gillar att läsa hennes blogg och sno inspiration av henne tills då jag ska inreda vårat hem. Här kan ni kolla in den.

Jag skulle ha tagit cellprov idag men när jag vaknade efter förmiddagsluren hade tydligen mensen kommit. Surt.. men det finns inte så mycket att göra. Jag bokade om tiden till nästa vecka istället.

Nu ska jag gå och mysa med Ubbe då han är hemma för en gångs skull. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar