söndag 26 april 2009

Det som göms i snö..

När jag åker från Sjulnäs och hem så brukar jag ta E4:an. I höjd med Höglandsnäs ligger det två döda renar som tinat fram från plogkarmen. Ingen har ens brytt sig om att ta hand om de döda djuren utan plogbilen har bara plogat dem åt sidan som vilken annan skit som helst! Dåligt tycker jag!!!

Jag är bara hemma en snabbis för att byta kläder sen ska jag åka och hämta min lilla älskling som sovit över hos sin mormor och morfar. Det verkar ha gått bra iallafall så det är ju skönt, det lugnar mina nerver litegrann men nu är abstinensen stor kan jag säga..

Vi var hos Sara och Stefan igårkväll och blev bjudna på underbart god mat, när jag hade tagit allt på tallriken ville jag inte bli mätt för det var så gott..mmm..

Nu ska jag springa ner och byta kläder och sen ska ja åka, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar