tisdag 7 april 2009

Lite bilder

Jag är helt slut, har ätit palt idag och kunde kanske ha skippat den sista..

Idag har jag varit på Keramix för att byta den där klockan som jag fick i födelsedagspresent. Jag har packat och varit och ätit palt. Imorgon bär det iväg till fjällen och jag tror att jag kan blogga därifrån.

Jag ska alldeles strax gå och sova men jag bjuder på lite bilder. God natt och sov gott!

Vi provade den nya elefantluvan som hon ska ha när hon åker skoterpulka. Den har jag beställt på Pippilotta

Det här är snyggingen när vi gick Fårörundan i söndags.

Här är lilla Selma som sprang före mig och tyckte att det var tråkigt att gå i koppel.

3 kommentarer:

  1. Vilka urmysiga bilder! Ses imorgon!

    SvaraRadera
  2. ha det bra i påsk! kram kram c

    SvaraRadera
  3. Anonym14:33:00

    Hej! Gu vad gott med palt!!! Jag blir riktigt avundsjuk, för mig lär det dröja innan jag får palt igen... får väl komma upp och hälsa på dig ;) Thor och Ronny hälsar också Glad påsk kram Alex

    SvaraRadera