måndag 27 april 2009

då var det plötsligt måndag igen..

..och tillbaka till allvaret!
Idag har vi babysim, jag känner mig inte så taggad men jag gör det ju för Ronjas skull så det är bara att bita ihop och åka dit. Som tur är har jag hjälp av min snälla syster som följer med och underlättar hela proceduren.

Idag börjar kakelmannen Andreas med vårat badrum, Ubbe ska göra allt underarbete själv så det kommer väl att ta lite tid men kanske att det är klart på två veckor med tanke på att det är kortvecka nu. Spännande..
Igår kom även köket äntligen! Ett underskåp var trasigt men det är inga problem, vi får ett nytt istället och får behålla det trasiga så då har vi ett underskåp till tvättstugan. Allt annat verkar då stämma men det märker vi väl när det ska monteras upp. Längtar till det. Jag skulle tro att tapeterna kommer idag eller imorgon också så då ska Ubbe börja med det. Det bara kliar i mina fingrar, jag vill också hjälpa till....
Nu ska jag gå och äta nåt, ha en bra dag, här är några bilder från i helgen.
Ronjas nya hoppgunga, hon stortrivs i den.


Här kommer köket

1 kommentar:

  1. Anonym11:18:00

    Det skulle ju vara guld om man hann titta förbi huset första helgen i juli men det är ju ganska fullt upp så vi får väl se. Hur som helst ses vi ju då och det är ju huvudsaken!
    Kram!
    /Klara

    SvaraRadera