onsdag 1 april 2009



Idag har vi inte sovit länge iallafall. Ronja var jättesvår att söva igårkväll. Hon låg och halvsov och bökade i ca en och en halv timme tills jag tog upp henne en stund. Då blev hon jättepigg och låg och pratade med Ubbe i soffan. Tillslut gav jag henne mat och då somnade hon och då bar jag över henne. Sen var hon vaken nån gång inatt då Ubbe var upp och gav henne tutten några gånger. Är nog förkylningen som gör att hon är orolig.

Idag kommer Ronjas farmor och Kenneth hem. Hon (Farmor) har nog längtat efter henne kan jag tänka, det har då hänt massor sen de for för två veckor sedan.

Vi ska in till stan senare för ett besök på Electroscandia och beställa spotlights till badrummet. Känner att jag också kan bidra lite till huset. Ska även på cellprovstagning halv fyra, usch.

Ska strax gå en promenad hed hunden men innan det ska jag fixa till min Ipod som jag inte gjorde igår.

Här kommer lite bilder, ha det bra idag!






Denna utsikt mötte mig när jag kom hem efter promenaden med Lisa, vackert!

Detta är gårdagens middag, även lunch och middag dagen innan. Gott var det iallafall. Det är Bulgru, köttfärsbiffar, hemmagjord tzatsiki och en supergod sallad.


Såhär fin blev vagnen med fotsäcken som mamma har sytt. Suveränt!


Här är lillan just innan hon somnade i vagnen igår vid lunchtid. Hon missade helt att hennes pappa var hemma på lunch.


1 kommentar:

  1. Men vilken söting hon är! Snygg fotsäck och vilken dundergod mat, me like:)!

    SvaraRadera