lördag 25 april 2009

Lördag

Idag är det som ni alla förmodligen vet lördag och jag har börjat dagen med att gå på Lions årliga loppis. De firar 50år idag, inte illa. Jag fyndade ganska mycket faktiskt. Jag köpte en grymt fin bokhylla i teak och fyra stolar som även dom är i teak. De passar bra till vårat matbord tror jag. Jag ska bara klä om dom för tyget som sitter på just nu är inte så snyggt. Jag hittade även en fin tavla och en hoppgunga till Ronja. Jag var på både Reprisen och Kupan igår och fyndade, till Urbans stora skräck. Han är inte lika inne på second hand som jag är. Igår köpte jag en, enligt mig, snygg fåtölj för 30 kr och en liten teakbyrå med sittdyna för 70 kr. Jag ska fota allt när jag får tillfälle, nu står de på övervåningen i huset och där står det väldigt mycket så det är lite svårt att ställa upp det för att ta kort på det.

Ikväll tror jag att Ronja ska sova hos sin mormor och morfar, om jag kan slita mig. Jag lider av en enorm separationsångest just nu så vi får se hur det blir. Jag får liksom ångest bara av att tänka på att hon inte ska sova med mig inatt. Vi får se om den går över..

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar