torsdag 9 april 2009

Till fjälls

Nu är vi framme i fjällen och första turen är avklarad. Vi åkte inte så långt då det blåste så mycket. Vi borrade några hål men sen blåste det så mycket så vi åkte tillbaka och lagade mat utanför husvagnen. Stekt popatis och fläsk. Mycket gott. Sen kom Linnea och David och hälsade på och då de ätit for vi ut och åkte lite skoter med dom.

Nu väntar vi på att Sara, Stefan och Emilia ska komma hit. När jag pratade med Sara sist så hade de passerat Arvidsjaur så de har en bit kvar.

Ronja somnade i bilen igår och sen när vi kom lyfte vi över henne i sängen och så sov hon hela natten. Jag stoppade in tutten vid halv fem, sen åt hon lite vid fem och sen sov hon till halv åtta. Jag vaknade före henne så det är ju ett bra betyg.

Nu ska jag umgås lite! Bilder kommer senare.

ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Vad bra att ni har det mysigt, hoppas ni får fint väder så att Stefan blir biten fjällsemestrare. Vi har haft en mycket lugn dag med prommis, sorterat över 1000 foton, dammsugit, bastat och nu slappar vi lite. Kram på er alla!

    SvaraRadera
  2. Härligt med sol!!! Ja vi borde verkligen ses till veckan, men det är bara tisdag som jag kan, så jag hoppas att det passar för er andra. Onsdag ska jag ha Viktoria hela dagen och torsdag behöver jag fixa inför Ersträsk dit vi åker på torsdag eftermiddag. Kram kram

    SvaraRadera