torsdag 23 april 2009

Då ska vi se

vart vi ska börja, igår hade jag fullt upp hela dagen. På föriddagen åkte jag först till Lundströms för att titta på tapeter. Jag tror att det tog ca tio minuter så hade jag valt tapeter till ala rum vi ska ha tapeter i. Sedan åkte jag in till stan och parkerade bilen, sen tog jag en promenad till Beijers där jag skulle se på kakel och klinker. Sen promenerade jag in till stan igen och gick till banken där jag hade tid med hon som sköter våra lån. Vi hade funderingar om vi ska låsa lånen då vi nu har de på rörlig ränta men vi hade redan bestämt oss för att ha kvar rörlig då vi har extremt bra ränta just nu, 0,46% ligger den på just nu med rabatten som ligger kvar då vi tog lånet. Det är väldigt bra. När vi gåt från banken åkte jag tillbaka till Beijers för att möta upp Ubbe då vi skulle bestämma oss för kakel och klinker. Det blev det som jag hade tittat på innan, kommer att bli jättefint och ja jag ska lägga upp en bild så fort jag har lite mer tid. Sedan åkte jag och Ubbe till Viking där vi åt wok med biff, mycket gott. Sen åkte vi till huset för att se hur mycket tapeter det behövs så att han kan beställa det idag.

När vi var i huset kom Kenneth och Vigert dit för att provtrycka i golvvärmen och det gick bra, allt verkar fungera som det ska.

Idag ska jag åka på Mio för att se på en soffa då det är den enda möbeln vi egentligen behöver snarast. Egentligen är det ingen brådska med det men den soffa vi har är liten och pluttig jämfört med det vardagsrum vi kommer att få.

Nu hör jag lillan knorra lite i barnvakten.. Hon har för övrigt sovit väldigt bra inatt med tanke på hur förkyld hon är. Hon kom över till mig vid halv fyra sen gav jag henne mat vid halv sju, trots att hon sov, och då sov hon till halv nio!! Skönt..

ha en bra dag ska jag försöka leta reda på någon bild på golv och väggar samt tapeter.

1 kommentar:

  1. Det låter ju som om vi verkligen måste komma och hälsa på i helgen o se hur det går för er!!!

    SvaraRadera