tisdag 21 april 2009

längesen för att vara jag

Det var ett tag sedan jag skrev något här. Vet inte varför men det har bara blivit så.

Ronja är inte riktigt helt hundra, har varit väldigt gnällig idag och nu ikväll innan hon somnade låg hon bara och grät i sängen och klöste sig i ansiktet. Det är som att det kliar i ögonen eller runt öronen så jag började tänka att det kanske är öroninflammation eller bihålorna kanske.. Jag ska ringa vårdcentralen imorgon för att höra vad det kan vara. Hon är ju annars så snäll så när hon då helt plötsligt slutar sova och bara gråter börjar man ju fundera..

Nu till en roligare uppdatering. Huset! Ikväll har de börjat att lägga golven. Ronjas rum var klart när jag förgyllde arbetsplatsen med ett besök lite tidigare ikväll. Vi har valt ett matt trägolv i ek. Hur snyggt som helst. Nu börjar det närma sig inflyttning känns det som. Jag ska nog åka och beställa tapeter imorgon tror jag, har inte riktigt bestämt vad vi ska ha i övriga huset men köket är bestämt. Ska kanske lägga ut en bild på det sen om jag ids. Vi måste även ta ett beslut angående kakel och klinker så att de kan börja med toaletten nere. Oj vad det händer saker..

Ubbe har tagit lite bilder ikväll så jag kanske lägger ut någon bild imorgon.

Nu ska jag gå och läsa lite i min bok. Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar