fredag 3 april 2009

Främmande

Vi har haft mamma, pappa och syster på besök ikväll. Det var trevligt.


Vi började dagen med att jag ringde till vårdcentralen för att höra om Ronjas förkylning. Hon som ringde upp tyckte att jag skulle köpa Nezerils näsdroppar och ge henne och även köpa Alvedon 125mg och ge henne ifall hon verkade orolig. Jag åkte därför in till stan och passade på att åka till IVAB och hälsa på svärmor på jobbet men samtidigt att titta på lite badrumsinredning och jag hittade ett jättefint skåp/handfat som jag vill ha. Här nedan ser ni en bild på det. Det var dock en annas spegel till.

(Bilden är lånad från Vedums hemsida)

Efter att vi varit där åkte vi till Kupan där jag såklart gjorde lite fynd. Jag köpte en Mohair-filt i jättefina färger, en gardinkappa, en mat-termos, en järngrej som man hänger på väggen och en lampa. Jag ska ta bilder och lägga ut så ni får se mina fina fynd. Jag älskar att fynda. Jag hittade en fin vas där för några månader sen som jag också ska ta bild på.

Efter Kupan åkte jag in till stan för att lägga av en klocka på Keramix, den som man klistrar fast siffrorna direkt på väggen, har fått en vit sådan av svärmor men ska byta till en svart då vi ska ha vita väggar.

Sen åkte jag hem och spolade upp ett bad till mig och Ronja och så satt vi där och mös då Sara G ringde och berättade att hon och familjen ska komma med oss till fjällen över påsk, det var verkligen en trevlig nyhet. Ronja har varit på strålande humör hela kvällen och när jag skulle lägga henne så somnade hon direkt. Det är vad jag kallar en lyckad kväll.

Nu ska jag gå och mysa lite med mannen i mitt liv, ha det så bra!

2 kommentarer:

  1. Låter som att ni har haft en riktigt härlig dag. Riktigt snygg badrumsskåp, ungefär nåt sånt skulle jag också vilja ha.

    SvaraRadera
  2. Ja den är väldigt fin, med spegel och hylla kostar den 21900 kronor. Inte värst.

    SvaraRadera