tisdag 28 april 2009

sovtime

Idag blir lillan fyra månader, tänk att det bara gått fyra månader. Jag kommer inte ens ihåg tiden innan Ronja fanns. Har totalt glömt bort att jag för fyra månader sen vägde betydligt mycket mer än nu och inte ens kunde knyta skorna.. Tur att det finns bioldbevis så att jag kan titta och bli avskräckt ibland.


Vi ska fira lillans fyramånadersdag med att åka in till stan och umgås med Jennie, Linda och barn. Ska bli trevligt som vanligt, enda problemet är att lillan helt plötsligt bestämde sig för att det var dags att sova för ett tag sen så nu ligger hon ute i vagnen och sover men vaknar nog alldeles strax så vi inte blir alltför sena. De är nog vana vid det här laget att jag är kass på att passa tider. Har iofs varit ganska bra på det den senaste tiden men vi får väl se hur det blir idag.


Sen ska jag förbi huset och se hur mycket de har hunnit, måste bara få säga att jag tycker att de är extremt duktiga som orkar jobba hela dagarna och sedan åka till huset och jobba hela kvällarna, inte bara Ubbe utan alla som hjälper till.


nu ska jag gå och göra mig klar att åka när lillan vaknar! Hej då!

1 kommentar:

  1. Anonym12:55:00

    Grattis på 4-månadersdagen från mormor

    SvaraRadera