måndag 6 april 2009

Dykpremiär

Idag har vi varit på babysim och Ronja dök för första gången. Det gick jättebra med tanke på att hon bara badat två gånger förut. Det märktes inte ens att hon varit under vatten för hon bara skrattade och sprattlade med benen. Kul!

Efter simmet har jag umgåtts lite med syster som följer med mig på simhallen för att underlätta i dusch och omlädningsrummet. Guld värt! Vi har iallafall varit på Barnens hus och sen har vi ätit på Viking. Ronja har sovit hela tiden och när jag kom hem så la jag över henne i vagnen och ställde ut henne och hon sover fortfarande.

Jag fick Ubbe med mig runt Fårön igår. Vi tog sparken men vi var inte så duktiga på att sparka tillsammans så vi gick runt istället. En med sparken och en med hunden. Hon fick springa lös lite och älskade det. Sen åkte vi till Sjulnäs för att planera lite mat att ta med till fjällen. Det gick bra och nu vet vi vad vi ska handla och förhoppningsvis kommer vi ihåg att ta med det också.

Ikväll ska Ubbe till huset och måla klart taket uppe. Jag har min tv-kväll ikväll så jag ser framemot den. Nu ska jag gå och ta reda på badkläderna och se om hon vaknar snart, det låter som att hon håller på att vakna.

ha det bra!

1 kommentar:

  1. Så roligt att dykpremiären gick bra! Vi gjorde också en del nya grejer på simmet och det gick hur bra som helst, t.ex. fick han sitta på kanten och falla i själv, utan dykkommando, imponerande!

    Jag ska sova i stan i natt så att mor och far får snusa lite på lillen...Kram

    SvaraRadera